Firma Stolzen przygotowuje marketingową ofensywę w branży produkcji mebli. Służyć temu mają konkretne działania, które elbląskie przedsiębiorstwo chce przeprowadzić w tym roku. Przede wszystkim powstaną kompleksowe, nowoczesne katalogi produktowe oraz szerokie działania promocyjne w skali ogólnopolskiej.

Elbląska firma w ramach klastra meblowego sięgnęła po środki unijne na przeprowadzenie kompleksowych działań marketingowych w mediach tradycyjnych i w internecie.

Dotacja unijna pozwoli firmie przede wszystkim przygotować profesjonalne katalogi produktowe – techniczne oraz wizualne produkowanych mebli.  

Stolzen do tej pory kojarzony był głównie z produkcją najwyższej jakości frontów meblowych. Elbląskie przedsiębiorstwo z sukcesem weszło także na rynek mebli – tworząc produkty w oparciu o fronty marki Stolzen, głównie na zamówienie klientów indywidualnych oraz biur projektowych z Polski i Europy. Nie były to tylko meble kuchenne. Firma wyposażała całe wnętrza domów, rezydencji czy mieszkań.

Do tej pory jednak firma Stolzen nie przeprowadziła kompleksowej zakrojonej na szeroką skalę, promocji marketingowej wszystkich swoich produktów. Teraz ma się to zmienić.

– Pozyskane środki pozwolą nam przede wszystkim na stworzenie profesjonalnych wydawnictw katalogowych, które będą segmentować nasze produkty na rynku i pozwolą zapoznać się z nimi naszym klientom – mówi Agnieszka Adamek, manager firmy Stolzen. – Obecnie intensywnie pracujemy nad całkiem nowymi katalogami naszej firmy, które na pewno bardzo poszerzą naszą ofertę i zaskoczą klientów. Pokażemy w nich całkiem nowe zdjęcia mebli, nawet takich, których nigdy wcześniej klientom nie prezentowaliśmy ale je wykonujemy.

Dzięki środkom unijnym elbląskie przedsiębiorstwo Stolzen będzie mogło również przeprowadzić ogólnopolską kampanię promocyjną w mediach i w internecie. To ważne, ponieważ firma będzie chciała dotrzeć ze swoją ofertą do jak najszerszego grona odbiorców w kraju.

Unijna dotacja pozwoli także specjalistom Stolzen na wizytację największych targów branżowych w Europie, gdzie przedstawiciele firmy będą mogli zapoznać się z najnowszymi trendami panującymi w światowym meblarstwie.

To jednak nie wszystko. Niejako obok działań finansowanych z dotacji Unii Europejskiej, Stolzen dodatkowo w tym roku stworzy całkiem nową stronę internetową. To pozwoli na jeszcze lepszą prezentację szerokiej gamy produktów przedsiębiorstwa na rynku.