Stolzen – europejski lider w produkcji frontów meblowych wchodzi w nowy rok z nakreślonymi konkretnymi działaniami. Przede wszystkim firma chce rozbudować swój dział handlowy. Natomiast dla kontrahentów przygotowano specjalny pakiet startowy.
Stolzen chce nadal umacniać swoją pozycję lidera w produkcji najlepszej jakości frontów meblowych. W tym roku firma zamierza również mocno ulokować się na rynku producentów mebli kuchennych, opartych na nowoczesnych frontach Stolzen.

 

 
– Chcemy dynamicznie wejść w rok 2018 znacznie rozbudowując nasz dział handlowy – mówi Agnieszka Adamek, manager firmy Stolzen. – To pomoże nam uzyskać również odpowiednią pozycję na rynku sprzedaży mebli kuchennych, które wprowadziliśmy właśnie do naszej oferty.
Stolzen przygotował także specjalny pakiet startowy, który będzie dostarczany do kluczowych kontrahentów.
– To nowy sposób na promocję firmy i jej produktów wśród zaangażowanych we współpracę z nami odbiorców – wyjaśnia Agnieszka Adamek. – Pakiet zawiera katalog produktów, próbki materiałów oraz  wzorniki frontów.
W planach firma ma również umieszczenie w sklepach i biurach kontrahentów specjalnych ekspozytorów prezentujących fronty meblowe marki Stolzen.
Te działania, w połączeniu z intensywnym marketingiem, mają wspierać przyjęty kierunek rozwoju firmy i umacniać Stolzen na pozycji lidera w produkcji frontów meblowych.